  • Data: 2008-10-22 12:02:16
    Temat: Re: policja a haslo
    Od: Yyy <y...@m...o2.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "tg" <a...@b...cpl> wrote in news:31798$48fe492c$59643a0d$27339@news.upc.ie:

    > jak sie komus uda komputer kwantowy ;) ktory takie kilkuset bitowe
    > kaskadowe szyfrowanie machnie w weekend to co dalej?

    tia... i ta polska niedoiwestowana policja se to zaraz kupi
    juz to widze

    ide o zaklad, ze 90% POWAZNYCH spraw (typu MORDERSTWO itp.) pozostaje
    niewyjasnionych (lub wyjasnionych blednie) z powodu braku przyzwoicie
    wyposazonych laboratoriow kryminalistycznych

    u mojego kumpla (w innym miescie) na osiedlu co jakis czas zabity jest nozem
    jakis mlody gostkek (zwykle w sobotni wieczor),
    w sumie w ciagu ostatnich 5-ciu lat zadzgano tak z 6-ciu kolesiow w wieku 18-
    22 lat
    do tej pory ni widu ni slychu kto eto sdielal...

    --
    Y?