  • Data: 2008-10-21 14:34:07
    Temat: Re: policja a haslo
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "dziobashugo" <d...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:Xns9B3E67ABEA71Bdziobashugoo2pl@127.0.0.1...

    > Mam spor z kolega. On twierdzi, ze jeśli mam Hansla na plikach to w
    > razie kontroli musze je podąć policjantom. Mnie sie wydaje to bzdura.
    > Zdaje sie w angli jest takie prawo, ze jak sie nie poda Hansla to grozi
    > do 5 lat.

    Któraś kolejna osoba o to pyta i po raz kolejny podawana jest informacja o
    karalności nie podania hasła. Przyznam, ze prawa brytyjskiego nie znam, ale
    tego typu unormowanie wydaje mi się niedorzeczne. A jak ktoś w nerwach
    zapomni hasła, to pójdzie siedzieć? Mam na dysku kilka plików, które ktoś
    mi przysłał zaszyfrowanych. Kiedyś hasło znałem (innym kanałem szło), ale
    teraz do wielu już nie pamiętam. I co wówczas?

    A codo obowiązku podania hasła, to sprawdź archiwum grupy. Kilka dni temu
    obszernie to opisywałem. Krótko - obowiązku podania nie masz, ale negatywne
    skutki niepodania poniesiesz Ty.