  • Data: 2002-09-01 10:31:22
    Temat: Re: policja
    Od: "Ryszard" <r...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Emil D." <e...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:akjepb$ae6$1@news.tpi.pl...
> [...]
    | dojeżdżam codziennie z miejscowości swojego zamieszkania i zameldowania.
    | Problem jest w tym iż miejscowości te oddalone są o czas dojazdu wynoszący
    | 1,10 h a więc miejscowość mojego zamieszkania nie jest miejscowością
    | pobliską do miejscowości pełnienia służby. Tym samym nie należy mi się
    zwrot
    | kosztów dojazdu. Proszę od posiadających informację w tej kwestii o
    | informację czy można z tego jakoś wybrnąć i czy nie przysługuje w tym
    | przypadku rozłąkowe lub inna rekompensata i z jakiego przepisu to wynika.
    Bo
    | przecież w firmie to się od nikogo nic nie dowie. Z góry dzięki, narka.

    Obawiam się że zwrot kosztów przejazdu nie należy się jeżeli nie mieszkasz w
    "miejscowości pobliskiej" (art. 93 ust. 1 z dnia 06.04.1990 r.). Natomiast
    należy Ci się równoważnik za brak mieszkania. Co do "rozłakowego" to nie
    jestem pewny ale należy się w przypadku kiedy jesteś np przeniesiony
    służbowo do innej Komendy.

    Pozdrawiam

    Ryszard