eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawopołączenia telefoniczne a rodzaj umowy › Re: połączenia telefoniczne a rodzaj umowy
  • Data: 2006-08-28 17:39:15
    Temat: Re: połączenia telefoniczne a rodzaj umowy
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik " Maciek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ecv7de$h8j$1@inews.gazeta.pl...

    > Umowa zlecenie nie określa konkretnego dzieła tylko mówi że np. wykonywanie
    > połączeń wychodzących i kontakt z klientami pomiędzy godziną 9-17.
    > W moim przypadku chodzi konkretnie o czas połączeń (rozmowy z klientem) który
    > jest mierzalny i za to chcę płacić a nie za "widełki" czasowe (9-17).
    > Dlatego właśnie mam wątpliwość.

    Tak przy okazji, może nie całkiem odpowiadając na Twój post, ale przy okazji.
    Zdajesz sobie sprawę, ze system przez Ciebie proponowany naraża Cię na straty w
    przypadku nieuczciwości pracownika? Może zadzwonić do koleżanki i gadać, albo
    zgoła zadzwonić na swoją komórkę. Masz jakiś pomysł, by się zabezpieczać przed
    takim oszustem?

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1