    From: Tristan <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: pojazd uprzywilejowany?
    Date: Fri, 04 Apr 2008 08:33:19 +0200

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 04 kwiecień 2008 08:19
    (autor robal
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <ft4hsf$kvo$1@atlantis.news.neostrada.pl>):

    > Gdzie napisałem, że ma blokować i żądać dokumentów od kierującego pojazdem
    > uprzywilejowanym? Może to zweryfikować po fakcie i to mu doradziłem.

    Robert> A Policjant mógł Cię ukarać mandatem, ale pewnie miał
    Robert> ważniejsze sprawy na głowie.

    Ty> Niekoniecznie. Pojazd owszem mógł mieć to wszystko o czym mówi PoRD, ale
    Ty> mógł ich używać nielegalnie.

    Nie mówiłeś, że blokować, ale jakby poparłeś Pawła, który blokował właśnie.

    > Bo
    > kurestwo na drodze cza tępić :)
    > Przykład - średnie miasto na Mazowszu na drodze 50. Zakorkowane na całej
    > długości miasta przez TIR-y, brak obwodnicy i ustawienia świateł. Z
    > bocznej drogi wyjeżdża pogotowie (bez sygnałów). Za chwilę włącza
    > wszystkie i przelatuje swobodnie przez miasto, by później je wyłączyć i
    > dojechać do miasteczka oddalonego o 10 km gdzie de facto stacjonuje.

    No i słusznie. Jak się coś wydarzy będą w bazie gotowi do reakcji, a nie w
    korku.

    > Kogo nazwiesz debilem?

    Wujka Jacka spod Radlina.

    --