  • Data: 2007-08-27 15:56:39
    Temat: Re: pogryzienie przez psa, właścicele się wykręcają.
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wrak Tristana napisał(a):
    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 27 sierpnia 2007 10:43
    > (autor Sowiecki Agent
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <fau2ql$qrn$1@inews.gazeta.pl>):

    > To uczynienia podejrzanym? No jasne... Przesłuchujemy podejrzanego, jak się
    > nie przyzna to robimy badania... Ślady zębów i inne... Sprawdzamy alibi...

    > A jak wskażesz sprawcę, a policja powie ,,nie wierzymy ci spadaj'' to co
    > powiesz?

    nie zorzumielismy sie. Ja nie mwie ze nie moze to byc poszlaka ktora
    nalezy sprawdzic, tylkoze nie moze byc dowodem n apodstawie ktorego akt
    oskarzenia powedruje do sadu bo to przeczy domniemaniu niewinnosci

    --
    Czy zdajesz sobie sprawę z faktu, że http://ZbigniewZiobro.ORG oklamal
    Cie w zakresie obrony koniecznej ? Czy Wiesz, że możesz sie bronic, a