  • Data: 2007-08-27 08:43:22
    Temat: Re: pogryzienie przez psa, właścicele się wykręcają.
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wrak Tristana napisał(a):
    > W odpowiedzi na pismo z poniedziałek, 27 sierpnia 2007 09:35
    > (autor TARC
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <op.txpjd3xfmgny4k@vc>):

    > Czyli zeznania poszkodowanej są nieistotne? Jak kogoś pobiję, to mam się
    > czuć bezkarny?

    zeznania poszkodowanej to oskarzenie, czy twoim zdaniem wystarczyc
    mialoby to ukarania fakt wskazania rzekomego sprawcy?
    To mzoe ja cie jako sparwce rozobju na mojej osobie wskaze, wtedy
    szybciutka swa teorie zmienisz...
    Ludzie sa taaacy madrzy, dopoki to ich nie spotka ...

    P.
    --
    Czy zdajesz sobie sprawę z faktu, że http://ZbigniewZiobro.ORG oklamal
    Cie w zakresie obrony koniecznej ? Czy Wiesz, że możesz sie bronic, a