  • Data: 2003-03-09 06:26:30
    Temat: Re: pogryzienie przez psa??? POMOCY!!
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <hanka.redhunter[BEZ-TEGO]@interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    news:b4e28p$sv3$1@atlantis.news.tpi.pl...

    > O reszcie się nie wypowiem, bo nie wiem, ale mandat powinniscie dostać
    > oboje, jako, że psy prowadza się na smyczy i w kagańcu!

    Po pierwsze takie obostrzenia dotyczą tylko psów uznanych za agresywne,
    najczęściej jest zasada albo kaganiec albo smycz, po drugie takie rzeczy
    regulują przepisy konkretnej gminy.

    Po trzecie dobrze jest zabezpieczyc sie na przyszlosc przed takimi wypadkami
    i wykupic sobie OC na psa. Nazywa sie to ladnie ubezpieczenie od
    odpowiedzialnosci cywilnej osob fizycznych w zyciu prywatnym. Koszt
    ubezpieczenia to 60 zlotych rocznie[za siebie + wspólmałżona włącznie] oraz
    15 zl dodatek za psa, plus 15 zlotych dodatek jesli pies jest jedna z tych
    ras uznanych za agresywne. Ja więc placę 90zl rocznie [bo mam rottweilera] i
    uwazam ze to smiesznie mala kwota za swiety spokoj - w razie jakiegos
    wypadku z udzialem mego zwierza wszelkie roszczenia finansowe sa kierowane
    do mego ubzepieczyciela- a kwota ubezpieczenia nie jest mala bo 100 tys zl.

    Pozdrawiam

    HaNkA