  • Data: 2011-10-12 16:41:16
    Temat: Re: pogryzienie na terenie zamknietej posesji
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl>

    > Wolno mu.

    > Ale o tym przesądza zamknięcie bramy, a nie jej istnienie.

    O prawie do korzystania z prywatnej nieruchomości ? -> Nonsens.

    Ogrodzenie jest fizycznym zabezpieczeniem nie stanowiącym o prawie do
    korzystania z nieruchomości. Zmienia tyle, że wiadomo odkąd dokąd i że w
    ogóle jest. I jak ta bramka otwarta jest to nadal to wiadomo.

    > Nie dyskutujemy o tym co by kto *chciał*, BTW.

    > Ale to nie nosi "znamion zwykłego wejścia" :>

    Wjazdu obcych przez bramę właściciel jak najbardziej może sobie nie życzyć.

    > IMO zasadniczo zmienia.
    > Po wejściu przez niezamkniętą na zamknięcie furtkę naruszenie miru
    > nastąpi dopiero po odmówieniu opuszczenia terenu na żądanie.

    A ja myślę, że po wejściu bo jak wyżej

    > "Niezamkniętą na zamknięcie" wygląda na pleonazm, ale rzecz jasna
    > bierze się z niejdnoznaczności "zamknięcia" w tym kontekście:
    > klamka lub zasuwa z dostępnym *z zewnątrz* uchwytem nie wyraża
    > IMVHO "woli nieotwierania", tylko jest żeby przeciągów nie było ;P

    Jasne