  • Data: 2005-01-12 17:42:14
    Temat: Re: podział majątku a wymeldowanie
    Od: "sandra" <n...@n...e-wro.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "edyta" <a...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:cs3m4o$2pn$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > Witam;
    >
    > Jestem w trakcie sprawy o podział majątku. Prawdopodobnie zapadnie wyrok
    > orzekający, iż mieszkanie własnościowe, w którym zamieszkuję wraz z
    dziećmi
    > bedzie należało do mnie. Kupiliśmy je z meżem we wspólności małżeńskiej.

    po prawomocnym wydaniu orzeczenia mysle , ze bedziesz wiedziala co dalej
    zrobic bowiem w tresci orzeczenia bedzie dokladnie okreslone co kto komu ma
    oddac prawdopodobnie bedziesz musiala go splacic , w sprawie majatkowej
    musisz dokladnie podac swoje żadania , mysle ,ze wyrok wydany w tej sprawie
    pozwoli na dokonanie tej czynnosci

    pozdrawiam
    Sandra