  • Data: 2011-01-02 17:14:00
    Temat: Re: podwójnie przelana dotacja - jak odzyskać
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "bagno" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:4d20afee$0$2444$65785112@news.neostrada.pl...

    > Ale jakie udokumentowanie ? W tym urzędzie na każdą wypłate jest tona
    > papierów. Wszystko jest udokumentowane.

    Udokumentowana jest wypłata. Czy udokumentowana jest wpłata urzędniika?

    > I dalej nie wiem gdzie z tym iść. Ma sens płacić prawnikowi ? Jest szans
    > potem te pieniądze odzyskać ?

    Na raziemmoim zdaniem prawnik nie jest potrzebny. Należałoby skierować do
    przedsiębiorcy pismo wzywajace do zwrotu należności urzędniczce, która
    nabyła jego dług. Do tego jest potrzebne odpowiednie pismo z Urzędu -
    cesja.

    > No ok. Czyli nie trzeba udowadniać jakichś szczególnych zaniedbań ani nic
    > takiego ?

    Zakładając, że dokonała wypłaty nienależnej, to już nic więcej nie trzeba.