  • Data: 2010-11-29 08:11:56
    Temat: Re: podsumowując...
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Gotfrydzie, trochę realizmu :). 30 blokowa spółdzielni. Z opisu wynika
    > że to wieżowce. Zakładając że wieżowiec ma 10 pięter + parter i na
    > kazdym piętrze po 10 mieszkań (a może i więcej, skoro na korytarz
    > przypada 10 mieszkań a zazwyczaj w wieżowcach korytarze się
    > rozgałęziają) - wychodzi na to że prezes SM ma pod swoimi rządami 3300
    > "dusz" (lub dwu/trzykrotność - zależy jak duże jest jedno piętro), z
    > czego pewnie znaczna część jest uzależniona od prezesa poprzez to że ma
    > lokatorskie prawo do mieszkania (a więc coś jak najem).

    Troszkę przeszarżowałeś... Ponieważ niedawno szukałem nowego mieszkania,
    to znam troszkę różne rozkłady w blokach. Zazwyczaj te, w których możesz
    wydzielić takie korytarze mają 4 mieszkania na piętrze, wydzielasz
    klatkę dla 2 z jednej strony i dla 2 z drugiej strony.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl