  • Data: 2008-06-26 09:00:52
    Temat: Re: podrobki kart na Allegro.
    Od: "Prawicowiec pełną gębą." <p...@j...qe> szukaj wiadomości tego autora

    Fantom pisze:

    > No dlatewgo sie pytam czy jest wogole sens. Bo moze poswiece na to 5 lat
    > po trzy razy w roku w sadzie a i tak skonczy sie niczym i dalej te same
    > osoby beda hadnlowac a Allegro i inni beda zlewac

    To sie zastanów teraz, czy Ty pierwszy odkryłes ten proceder? Czy Ty
    pierwszy zgłosiłeś sie na policje? Bo ja naprzykład obserwuje te karty
    od kilku lat, podobnie jak perfumy i sprzedawców wręcz przybywa, a nie
    ubywa.

    No i masz odpowiedź, czy to ma sens.

    Martw się lepiej żebyś prywatnie coś ugrał, zwrot kosztów itp., bo
    rzeczywistości nie zmienisz.