  • Data: 2006-10-05 16:00:15
    Temat: Re: podpisy w Urzedzie pracy
    Od: "Jacek B" <jacaban@//wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Jesli sie nie potwierdza gotowosci do podjecia pracy, to czemu
    > spoleczenstwo
    > miałoby łożyc na jej ubezpieczenie? > Z ciekawosci zapytam - czy dla
    > osoby, ktora jest swoistym ciezarem dla reszty
    > społaczenstwa pojawienie sie raz w miesiacu w urzedzie to takie wielkie
    > halo?

    no odpowiedz jest prosta.
    moim zdaniem okreslanie osoby bezrobotej w taki sposob jest conajmniej
    nietaktowne ale nie otym...
    urzedy pracy b.rzadko daja prace a sa jedynie instytucja ktora prowadzi
    rejestr i ewidencje ludzi, ktory jej nie maja. Stworzenie urzedow pracy,
    było stworzeniem miejsc pracy dla tych co tam pracuja i tyle a świadectwo
    gotowosci podjecia pracy" jest totalną fikcją - (mom zdaniem).
    tak więc co miesięczne meldunki traktuje ja zwyczajne "zawracanie gitary"
    to nie społeczenstwo płaci za jej ubezpieczenie tylko ja poniewaz pracuje i
    czesc moich skladek jest odprowadzana na ten cel.
    mozesz mi powiedziec w jaki sposób osoby bezrobotne obciążają Ciebie ? Czy
    przez to ze nie pracuja nie maja prawa do choroby i wizyty u lekarza?