  • Data: 2006-10-05 16:49:14
    Temat: Re: podpisy w Urzedzie pracy
    Od: "Jacek B" <jacaban@//wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Angie" <honeybabe@(CIACH)poczta.fm> napisał w wiadomości
    news:eg3bo7$mfm$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > urzedy pracy nie daja pracy - daja mozliwosc jej znalezienia. mozesz
    > skorzystac z bezplatnych kursow od jezykowych az po zawodowe, mozesz brac
    > udzial w roznych programach,szkoleniach, organizowanych stazach itd.
    > Mozesz tez otrzymac z UP bezzwrotna dotacje na otwarcie DG w wysokosci ok
    > 12tys.

    droga Angie
    dzieki za zabranie glosu jednak moje nastawienie do tej instytucji jest
    bardzo zimne (nie ukrywam tego)
    twoja wypowiedz brzmi jak swoista trąba propagandowa a rzecywistosc
    (szczegolniew małych miastach) jest zupelnie inna i nie bede tu przytaczał
    przykładów.
    Szkolenia kursy itp pięknie brzmią w ustach polityków i ulotkach urzedowych
    a jak przychodzi co do czego to czlowiekowi porostu opadaja rece ;(

    Zadam inaczej pytanie bo odchodzimy od mojego wątku a schodzimy na to czy UP
    są dobre czy złe, czy potrzebne czy nie.

    Moja zona nie podejmie pracy bo jest w ciazy i nikt jej nie zatrudni, wiec
    wszelkie pojawianie sie jej w UP jest bezensowne.
    Czy mogę opłacac składki na swiadczenia chorobowe, wypadkowe itd z czesci
    moich dochodow i czy nie utraci ona przywilejów do opieki zdrowotnej itp ni
    odwiedzając omawianej instytucji?

    pozdr
    Jacek B