  • Data: 2006-10-05 18:49:43
    Temat: Re: podpisy w Urzedzie pracy
    Od: krys <k...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    CIACH napisał(a):

    > Użytkownik "krys" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Kolezanka zaliczyla kursy i dostala dotacje - 11 tys - bo tyle
    > chciala.
    > Wyslac ci skan?

    Dziękuję, nie potrzeba. Wystarczą mi doświadczenia własne i znajomych -
    na kursy "nie mamy pieniędzy"( styczeń), "nie było chętnych" ( grudzień
    - "pani przyjdzie po nowym roku" Po nowym roku" no wie pani, nie było
    chętnych"). Ja dotacji nie dostałam, bo ustawodawca nie przewidział
    takiej możliwości, znajomy nie przebrnął przez formalności - pojechał
    do normalnych krajów.

    Jak to powiedzial ktos "wszystko wydaje sie
    > niemozliwe, tym ktorzy nigdy nie probuja":)

    Yhm, nie zawsze da się pokonać opór urzędniczej materii. Pewnie miałaś
    farta trafić na UP, który działa, a nie symuluje działanie.

    Justyna