  • Data: 2003-01-14 20:07:16
    Temat: Re: podpis - czytelny ?
    Od: Maddy <m...@e...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik mSet napisał:

    > O ile mi wiadomo nie ma czegoś takiego jak definicja podpisu czytelnego.
    > Podpis ma pełnić rolę identyfikatora osoby która się nim posługuje i
    > nieważne jest czy on jest czytelny czy też nie. Tak samo będzie ważny
    > podpisy na umowie czytelny jak i nieczytelny. Te pierdoły o podpisywaniu
    > się czytelnie które forsują banki i inne instytucje w zasadzie nie mają
    > żadnych podstaw prawnych.

    Ale za to jak fajnie sie panienki* w banku peszą jak na wyraźne żądanie
    podpisuje sie pismem technicznym (czytelnie, a jakże) i mówię
    "Tak dobrze?"
    "Dobrze"
    "Ale Pani wie że to nie jest mój podpis i ja sie do niego nie przyznam?"

    Oj, konsternacja znaczna. Aż jedna bystra dziwczyna poprosiła "to niech
    pani obok podpisze sie normalnie".

    *panienki to nie obelga... po prostu do wszystkich bez wyjątku znanych
    mi osób zatrudninych do bezpośredniej obsugi klientów w bankach
    okreslenie "panienka" pasuje jak ulał ;-)) oczywiście są to kobiety
    (gdzie diabeł nie może...?)

    Maddy

    --
    Magdalena "Maddy" Wołoszyk