eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony
    nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    <tjh5t6$pvh$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <635c613f$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjidkd$ke9$9$Shrek@news.chmurka.net>
    <635cfdbc$0$562$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjl53n$g33$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <0vq7L.1638015$wkZ5.295458@fx11.ams1>
    <tjlm7i$g34$6$Shrek@news.chmurka.net>
    <635e846d$0$562$65785112@news.neostrada.pl>
    <OfE7L.1095552$vFVf.880050@fx02.ams1>
    <wtckvzk16b41.5h607qvuxz22$.dlg@40tude.net>
    <UCM7L.1731542$f0c6.1138395@fx10.ams1>
    <1sdpunrb83ch9$.f5wcz5a9xaqn$.dlg@40tude.net>
    Date: Tue, 01 Nov 2022 00:03:49 GMT

    On 2022-10-31, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    ighter-jets-escort-singapore-airlines-flight-after-b
    omb-threat

    > Piloci mowia, ze sie nie probuje ... a moze juz sterroryzowani są.
    > Albo juz nie zyja, inni mowią.

    Też prawda, ale jak nie ma pewności to tym bardziej nie będzie jej przy
    odpowiedzi na pytanie, czy go zestrzelić. No ale wtedy może byc za
    póżno.

    > No i tak mi jeszcze przyszlo, ze gdyby bomba wybuchla w powietrzu,
    > to asysta innego samolotu moze sie przydac.
    > Ocena uszkodzen, sprowadzenie na lotnisko ...

    To tak. Ale poderwać zawsze można jeśli już wybuchnie a się utrzymuje. W
    zasadzie to wydawałoby się, że możnaby te myśliwce poderwać a po ocenie
    sytuacji zawrócić, a dalej w razie potrzeby rakieta. Tylko pewnie nie
    zredukowałoby to wcale koszty operacji a może i zwiększyło.

    --
    Marcin