eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!fu-berlin.de!newsreader4.netcologne.de!
    news.netcologne.de!peer02.ams1!peer.ams1.xlned.com!news.xlned.com!peer03.ams4!p
    eer.am4.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-
    exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTE
    D!not-for-mail
    Date: Sun, 30 Oct 2022 22:35:42 +0100
    MIME-Version: 1.0
    User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 10.0; Win64; x64; rv:102.0) Gecko/20100101
    Thunderbird/102.4.1
    Content-Language: pl
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    References: <p...@4...com>
    <6356d52f$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <yxJ5L.266441$GzSf.66575@fx04.ams1>
    <63587454$0$554$65785112@news.neostrada.pl> <tjamcl$til$1@gioia.aioe.org>
    <63594ad0$0$555$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjc0kk$18lk$1@gioia.aioe.org>
    <6359ae90$0$567$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjcvm9$l6$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <2n2gpfxummfc$.ed71hw29ppne$.dlg@40tude.net>
    <tje3gq$1056$1@gioia.aioe.org>
    <g66i1h0vq06v.yilc7qhbkycd$.dlg@40tude.net>
    <635af9b6$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <e...@4...net>
    <635babae$0$449$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjh5t6$pvh$1$Shrek@news.chmurka.net>
    <635c613f$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjidkd$ke9$9$Shrek@news.chmurka.net>
    <635cfdbc$0$562$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjl53n$g33$2$Shrek@news.chmurka.net>
    <635e46cd$0$563$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjm1rg$g34$7$Shrek@news.chmurka.net>
    <635ee497$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjmpl7$g34$14$Shrek@news.chmurka.net>
    From: Robert Tomasik <r...@g...pl>
    Subject: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony
    nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    In-Reply-To: <tjmpl7$g34$14$Shrek@news.chmurka.net>
    Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    Lines: 42
    Message-ID: <635eee2f$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 185.192.243.253
    X-Trace: 1667165743 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 545 185.192.243.253:50766
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 4102
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.soc.prawo:831310
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu 30.10.2022 o 22:17, Shrek pisze:

    >> I teraz moim zdaniem na lotnisku starły się dwa poglądy. Załogi, która
    >> nie wierzy w żadną bombę i nie chce użyć tych trapów, bo to pewnie
    >> jest jakiś problem z obsługą samolotu później
    > Przede wszystkim ewakuacja po slajdach prawie zawsze kończy się jakimiś
    > uszkodzeniami paxów. Zwłaszcza w nocy. A kapitan miał rację - czy w
    > historii III RP zdarzył się choć jeden przypadek, gdzie rzeczywiście
    > podłożono bombę i o niej poinformowano, czy takie informacje w 100% były
    > fałszywe?

    Nie wiemy, czy była to informacja o podłożeniu. Bo może służby
    dowiedziały się, że ładunek jest w bagażu z innych, niż email / telefon
    źródeł. No i zawsze kiedyś musi być ten pierwszy raz.
    >
    >> i służb lotniskowych, które jednak uwierzyły w bombę i próbują wdrożyć
    >> procedurę, czyli ewakuacje pasażerów.
    > Tak uwierzyły, że dwie godziny po lądowaniu w samolocie dalej byli
    > ludzie. Totalna kompromitacja. No i potwierdza się, że dowodzi "miasto"
    > a nie lotnisko.

    Zwróć uwagę, ze była decyzja o ewakuacji slajdami, której załoga nie
    wykonała.
    >
    > Skoro podstawiono w końcu te schody, to równie dobrze można było
    > podstawić je od razu, przez te półtorej godziny nic się nie zmieniło w
    > ocenie sytuacji. Wygląda na to, że nikt nie wiedział co w takiej
    > sytuacji zrobić i każdy patrzył na drugiego, a dyżurny portu ukrywał się
    > przed załogą i wieżą.

    Nie znam ich procedury, ale trochę podejrzewam, czemu nie chcieli. Nie
    mogę tego publicznie napisać, ale uwierz, że to, co można było zrobić
    półtorej godziny później mogło być niedopuszczalne wcześniej.
    >
    > No i rozbawiło mnie, że nie można było pod samolotem przejechać
    > ambuliftem, bo strefa zagrożenia była wyznaczona po obrysie samolotu:)
    >
    Szacun, że ktoś się trzymał procedur.

    --
    Robert Tomasik

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1