eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    From: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony
    nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Date: Sun, 30 Oct 2022 10:59:58 +0100
    <63551c08$0$466$65785112@news.neostrada.pl>
    <LIl5L.1194761$G_96.76246@fx13.ams1>
    <6356d52f$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <yxJ5L.266441$GzSf.66575@fx04.ams1>
    <63587454$0$554$65785112@news.neostrada.pl> <tjamcl$til$1@gioia.aioe.org>
    <11afx7d86j0pf$.1fal8yb6ke8ug.dlg@40tude.net>
    <635af7fc$0$454$65785112@news.neostrada.pl> <tjg4d7$fan$1@gioia.aioe.org>
    <635bab4a$0$449$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjh84v$19qp$1@gioia.aioe.org>
    <635c61e0$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <tjidoo$ke9$10$Shrek@news.chmurka.net>
    <635cfedb$0$562$65785112@news.neostrada.pl>

    > Jak typowa hala, to bierzesz z normy :-) Może Cie to zaskoczy, ale jest
    > Norma Branżowa. Słupy są typowe i producent słupów wypuszcza taką
    > tabelkę. W zależności od strefy - w Polsce mamy strefy na wiatr i strefy
    > na śnieg) masz podany rozstaw pomiędzy tymi słupami. I nikt nie liczy
    > tych słupów. Fundamenty są typowe. Słupy są typowe. Belki stropowe są
    > typowe. Oczywiście możesz sobie sam zaprojektować i policzyć, ale tak
    > jest prościej, taniej i łatwiej.

    Ojesssuuu...
    Nawet nie wiem jak to skomentować... może tak:
    Jak kupujesz typowy samochód, to koła masz typowe, silnik masz typowy,
    hamulce masz typowe, masz podany rozstaw pomiędzy kołami.
    Może cię to zaskoczy, ale producent samochodów wypuszcza taką tabelkę z
    samochodami i nikt nie liczy tego rozstawu kół.
    Oczywiście możesz sobie sam zaprojektować i policzyć samochód, ale tak
    jest prościej, taniej i łatwiej bo... bo ktoś już to zaprojektował i
    policzył za ciebie. Z tego nijak nie wynika, że nikt tego nie projektuje
    i nie liczy, a tylko bierze sobie to z tabelki.

    Zdajesz sobie sprawę, że producent takiej "typowej" hali modułowej
    musiał to najpierw policzyć, a nie ze sobie wziął z tabelki z huty
    parametry typowego dwuteownika i już?

    > No widzisz :-) To, ze Ty czegoś nie rozumiesz, to nie powód, ze ktoś
    > inny źle pisze.

    No właśnie.
    To, że ty czegoś nie rozumiesz, to nie powód, że ktoś inny źle pisze.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr