eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-30 11:21:50
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    ~~~~~~~~~~~~~~~~
    To są twoje słowa.

    > Wskażesz, gdzie w ustawie jest  w ogóle mowa o początku - końcu katastrofy?

    Nie. To ty wskażesz, bo to ty twierdzisz, że odpadnięta śruba, to
    katastrofa budowlana.

    Jeszcze raz, powoli, tłumaczę ci, że katastrofa budowlana to fakt, który
    stwierdza się, gdy nastąpiła katastrofa budowlana.
    Zagrożenie katastrofą budowlaną nie jest katastrofą budowlaną. Przyczyny
    katastrofy budowlanej nie są katastrofą budowlaną. Pęknięta śruba może
    być przyczyną katastrofy budowlanej, ale nie jest katastrofą budowlaną.
    Wada materiału śruby może być przyczyną pęknięcia śruby, ale nie jest
    pęknięciem śruby. Wadliwie policzony projekt może być przyczyną
    katastrofy budowlanej, ale nie jest katastrofą budowlaną.
    Huragan może być przyczyną katastrofy budowlanej, ale nie jest
    katastrofą budowlaną.
    Zagrożenie upadkiem z wysokości nie jest upadkiem z wysokości. Pęknięte
    szelki do pracy na wysokości nie są upadkiem z wysokości. Mogą być
    przyczyną upadku, ale nie są upadkiem. Upadek z wysokości jest wtedy,
    gdy nastąpił upadek z wysokości, a nie wtedy, gdy pękły szelki.
    Prościej już nie potrafię.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr