eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony
    nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    <_cJ2L.1668436$f0c6.342911@fx10.ams1>
    <634bf6a3$0$551$65785112@news.neostrada.pl>
    <pnr4L.1534343$YC96.1373648@fx12.ams1>
    <6352926d$0$561$65785112@news.neostrada.pl>
    <awJ4L.1722447$%q2.1509635@fx15.ams1>
    <635401b3$0$469$65785112@news.neostrada.pl>
    <tj15hk$1761$1@gioia.aioe.org>
    <6354307d$0$473$65785112@news.neostrada.pl>
    <JP05L.788410$qD%2.132971@fx08.ams1>
    <63551c08$0$466$65785112@news.neostrada.pl>
    <LIl5L.1194761$G_96.76246@fx13.ams1>
    <6356d52f$0$454$65785112@news.neostrada.pl>
    <yxJ5L.266441$GzSf.66575@fx04.ams1>
    <6358745b$0$554$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Sat, 29 Oct 2022 01:57:53 GMT

    On 2022-10-25, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Ale tam w ogóle śrub przeważnie nie ma, tylko są haki.

    Nie ma połączeń śrubowych. Śruby to są. Wkręcany hak czy wkręcany kołek
    to też śruba. Nb. jak się góglnie śruba vs. wkręt to też są różne
    zdania.

    > Bo mnie głównie chodził oo to, że katastrofa budowlana niekoniecznie
    > musi trwać ułamki sekund. Reszta, to są jakieś kretyńskie popisy osób
    > udających, ze umieją Google obsługiwać.

    No nie musi. Ale też nie każda usterka związana / poprzedzająca
    katastrofę możer być uznana za jej początek.

    --
    Marcin