eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-27 17:25:26
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 25 Oct 2022 18:27:25 +0200, Shrek wrote:

    > Być może - ja widziałem zawsze wełnę - pewnie jakiś powód jest, ale nie
    > jestem specem od izolacji poziomych na dachach hal stalowych.

    Cos mi tam kiedys mowiono, ze w razie pozaru grozą spadające blachy,
    wiec moze i masz racje.

    > Nad blachą - posadzka, supy, konstrukcja dachu, blacha, izolacja,
    > membrana. Blacha i konsrtrukcja jest na temp. wewnętrznej (choć liczone
    > jest napewno jakby było w okolicach zera, bo przecież nie może być, że
    > jak hali nie ogrzewasz to się wali;))

    Zaraz zaraz - na samej zewnetrznej czesci dachu, masz dachowke, albo
    blache, albo eternit :-), albo beton, albo papę - na deskach,
    na betonie, itp.
    Papa raczej mało chroni nizszą warstwę przed zmianą temperatury.

    dachowki, blachy, plyty blaszano-wełniane - zmieniają rozmiar bez
    wiekszych problemow.
    Ale gdzies tam pod nimi musi byc jakas konstrukcja, choc juz moze w
    mniej zmiennej temperaturze.

    No jeszcze mozna po amerykansku - żwiru nasypac. U nas by sie chyba
    nie sprawdzilo.

    > To wtedy jest betonowy - inna konstrukcja. I ma po prostu dylatacje.

    To woda wpada :-)

    > https://www.forbuild.eu/produkty/profile-dylatacyjne
    / tak to wygląda na
    > przykład.

    Musze wjechac na ten parking.
    Pewnie ma jakies rowki do odprowadzenia wody - mogą byc tam ukryte
    podobne profile :-)

    J.