eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-09 07:43:50
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale też nikt matce zarzutu udziału w bójce z dzieckiem chyba stawiać nie
    > próbował.

    Za to spowodowanie śmierci.

    > Próbujesz sprowadzić dyskusję do idiotyzmu, gdzie zamierzasz
    > zabić mnie doświadczeniem?

    Sorry, ale to ty forsujesz jakąś idiotyczną hipotezę, że jak nie wiadomo
    ci się konkretnie stało, to trzeba wszystkim uczestnikom postawić
    zarzuty, bo inaczej nie da się sprawy ruszyć. Przecież to bzdura.

    > To, że ja, to pół biedy. Zauważyłeś, że sprawa jest zaraźliwa i robią to
    > prokuratorzy?
    Czasem (a nie zawsze jak twierdzisz) i powinni być wtedy za to karani.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!