eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-09 15:04:57
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja tematu nie zmieniam. Chcę Ci uzmysłowić, w czym leży różnica.

    To czy mają obrażenia czy nie nic nie zmienia. Masz trupa i dwóch
    nieprzytomnych, który po odzyskaniu przytomności mogą rzucić światło na
    to co się stało. Ty twierdzisz, że nie da się ich przesłuchać jako
    świadków, bo mogli uczestniczyć w zdarzeniu... więc trzeba im postawić
    zarzuty. A że nie wiadomo co się własciwei stało to zarzuty z dupy i
    potem się wymyśli.

    > Gdzie napisałem, ze nie szło ruszyć sprawy z miejsca? Znowu sobie coś
    > wymyśliłeś i będziesz to uparcie zwalczał.

    Przypomnij - dlaczego trzeba było matce postawić zarzuty?

    > No nie ma, tylko jak się ta czynność procesowa będzie nazywała?

    Rozpytanie (to akurat nie procesowo), przesłuchanie świadka? Co za
    różnica. Jeśli twierdzisz, że prawo nakazuje postawienie zarzutów
    uczestnikowi zdarzenia, bo inaczej się nie da, to już prosiłem o numerek
    KPK.

    > przeszukanie mózgu w oparciu o art. 193 a kpk :-)

    A jak uczestnikiem będzie kulson, to skąd mózg weźmiesz?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!