eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-09 14:44:15
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.10.2022 o 10:29, Shrek pisze:

    > Nie - ale po co zmieniasz temat? Czy do wszczęcia śledztwa w sprawie
    > śmierci dziecka konieczne jest postawienie zarzutów z dupy wszystkim co
    > w tym zdarzeniu uczestniczyli? Po prostu pieprzysz bzdury i jak się
    > ciebie zapytać to zmieniasz temat

    Ja tematu nie zmieniam. Chcę Ci uzmysłowić, w czym leży różnica.

    > Z towjego pieprzenia, że postawiono matce zarzuty, bo inaczej nie
    > możnaby jej wysłuchać, a co za tym idzie ruszyć sprawy z miejsca.

    Gdzie napisałem, ze nie szło ruszyć sprawy z miejsca? Znowu sobie coś
    wymyśliłeś i będziesz to uparcie zwalczał.

    > Nie kombinuj. Nie ma konieczności stawiana zarzutów z dupy, żeby
    > wysłuchać uczestników zdarzenia.

    No nie ma, tylko jak się ta czynność procesowa będzie nazywała? Może
    przeszukanie mózgu w oparciu o art. 193 a kpk :-)

    --
    Robert Tomasik