eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawo"podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu" › Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
  • Data: 2022-10-09 18:37:54
    Temat: Re: "podczas próby kradzieży napastnik został śmiertelnie ugodzony nożem przez kobietę znajdującą się w domu"
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > By poznać jej stanowisko procesowe.

    Do tego wystarczy ją przesłuchać jako świadka. Co najwyżej jakby się
    okazało, że należy jej postawić zarzuty to trzeba ją przesłuchać jeszcze
    raz w nowej roli. Naprawdę uważasz, że uczestnikom zajscia trzeba
    obowiązkowo stawiać zarzuty, żeby poznać ich stanowiska?

    Dawaj numerek i nie przynudzaj.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!