    From: "Adam" <n...@n...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: podatek katastr(of)alny - GP
    Date: Fri, 4 Jun 2004 14:40:48 +0200
    <c9hjig$pl8$1@atlantis.news.tpi.pl> <c9hkei$sc8$1@inews.gazeta.pl>
    <c9hlec$7ge$1@nemesis.news.tpi.pl> <c9hn4t$bno$1@inews.gazeta.pl>
    <c9hpg3$nk1$1@inews.gazeta.pl>
    <9...@4...com>
    <c9hsbt$f88$1@inews.gazeta.pl>
    <9...@4...com>
    <c9imvs$nu6$1@inews.gazeta.pl>
    <q...@4...com>
    <c9is7s$kin$1@inews.gazeta.pl>
    <c9p8b6$itg$1@atlantis.news.tpi.pl> <c9pbuv$lpp$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>

    Użytkownik "Boguslaw Szostak" <a...@a...edu.pl> napisał w wiadomości >
    > Panie Adamie.
    > Podobno mamy "jednakowe zoladki"
    > Tak twierdza socjalisci ktorzy domagaja sie zasilku dla nierobow
    > (o biednych poroszmawiajmy w osobnym watku - im trzeba pomoc)
    >
    > Wiec skoro naja jeden glos w panstiwie, jedna glowe ijeden zoladek i zycie
    > KAZDEGO jest tyle samo warte, to dlaczego KAZDY nie mialby placic pewnej
    > skromnej (naprawde skromnej) kwory miesiecznie chocby takiej jaką zebrak
    > zbiera za jedna dniowke - np 100 PLN

    100zł dniówki?? czyli 3000zł miesięcznie? to w tym momencie wszyscy Ci co
    uczciwie pracują i mają 800zł/msc powinni iśc żebrać.

    > Dlaczego pijaczek, ktoremu nie che sie pracowac ma byc premiowany
    > zwolnieniem z placenia na Panstwo ? Mysle, ze te 100 zl to kazdego
    > POWINNO byc stac... a ze DZIS nie stac... to proponuje dac im 100PLN
    zasilku
    > (na ten podatek)... Ale zeby musieli o to poprosic...

    PROSIC??? Rozumiem, że to taki skrót myślowy. Moim zdaniem wyjątkowo
    nietrafny.
    Ja bym pieniędzy im nie dawał, tylko zorganizował dla nich pracę za którą by
    dostali te 100 zł, tak zeby nie przyzwyczajac ludzi do nieróbstwa i nie
    dawać im pieniądze za nic.

    Powinno być stać.... ale wielu ludzi nie stać i bardzo długo nie będzie
    stać. I to nie dlatego, że to lenie i nie chce im sie pracować (choć takich
    też jest napewno dużo), tylko że oni nawet nie mają szansy żeby pracować. Ja
    może te wasze systemy bym zaakceptował ale na dzień dzisiejszy są one
    oderwane od polskiej rzeczywistości i pogrążyły by biednych w jeszcze
    większej biedzie.

    Jakkolwiek dużo napisałeś o tym jak powinno być itd. to nie odpowiedziałeś
    wprost na pytanie...

    Adam