  • Data: 2004-06-01 10:26:07
    Temat: Re: podatek katastr(of)alny - GP
    Od: "Adam" <n...@n...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Grzegorz" <n...@y...com> napisał w wiadomości
    news:u6lob0tiicrok505s80m7vbsjvcarf4kcd@4ax.com...

    > I dobrze robi bo często są one idiotyczne. Większość ludzi uważa że skoro
    coś JEST to
    > znaczy że tak musi być. To bardzo krótkowzroczne i bezrefleksyjne.

    czyli nie powinno być podatku od nieruchomości?

    > ---->Wiesz z postulatem to ja sie mogę zgodzić. Ale mnie interesują
    konkretne
    > ---->rozwiązania, a nie wypowiedzi, że to jest złe, że wszyscy to
    złodzieje, że
    > ---->trzeba upraszczać procedury itd - zalatuje tutaj leperyzmem.
    >
    > To jest właśnie bardzo konkretne rozwiązanie -- prosto i tanio.

    Konkretne rozwiązania to bedzie jak razem z kolega wymyślicie konkretne
    przepisy.

    > Likwidacja ZUSU, KRUSU itp.

    to kto Ci bedzie płacił świadczenia, jak nie bedziesz już pracował??

    > Fundusze Unijne -- bezsensowne ruchy pieniędzy. Na składkę jakoś się
    znajdzie ale jak
    > trzeba było remontować drogi to nie było. Głupota.

    Jak narazie to pieniądze z funduszu, o którym mówiłem już dawno były
    przekazywane na modernizację takich rzeczy jak nasza ewidencja gruntów i
    budynków, modernizacje dzięki którym poprawia się zaszłości sprzed wielu
    lat.

    Adam