  • Data: 2010-04-06 20:32:25
    Temat: Re: podanie praktyk allegro w watpliwosc
    Od: Cyb <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 6 Apr 2010 21:45:17 +0200, "qwerty" <q...@p...fm>
    wrote:

    >Użytkownik "Cyb" <c...@n...poczta.nie.spamuj.onet.wypad.pl> napisał w
    >wiadomości grup dyskusyjnych:gj1nr5pk99am7gb35um9bpn92dsi315ap7@4ax.
    com...

    >To pokaż te alternatywy. Szukam laptopa trzymającego co najmniej 4 godz.
    >Faworyci to samsung x520 i asus z serii UL50. Gdzie można kupić z linuxem, albo
    >bez systemu?

    znaczy sie dla twojej wygody producenci maja robic dokladnie JAK TY
    CHCESZ, a nie jak im pasuje?
    oni szykuja produkt, a ty go kupuejsz lub nie kupujesz - jak zle
    trafia to splajtuja bo nie beda mieli klientow.
    laptopow jest zatrzesienie z windowsem lub bez, ale skoro ty masz
    sprecyzowane wymagania to sorki, ale musisz sie godzic z tym co
    producenci oferuja i z czym im wygodniej biznesowo - nie pasuje cio to
    ich zaskarz.

    nota bene OIDP mozna kupic komp z windowsem a pozniej dostac zwrot za
    tego windowsa - ale tezebaby poczytac szczegolowe warunki zwrotow.

    >Tylko, że allegro ma znaczną większość rynku.

    a zeby byc liderem i miec wiekszosc zmusil ludzi grozbami rozstrzelan?
    czy po prostu robil to co uwazal za sluszne i pasowalol to wiekszosci
    jego klientow?
    jakiej niedozwolonej metody uzyl, zeby miec wiekszosc rynku?
    najlepiej podaj ja od razu z arktykulem jakiegos kodeksu, ktore
    allegro lamie, w koncu jestesmy na grupie prawnej.

    na razie argumentacja jest taka - "to zle allegro jest zle, bo ma
    wiekszosc rynku".
    to przestancie korzystac i przeniescie sie na inne platformy, wtedy
    albo allegro upadnie gdy zrobi tak wiekszosc albo po prostu sie okaze,
    ze wiekszosci to pasuje i jest OK.

    a ja chce miec na wlasne potrzeby limuzyne i ochrone BOR - gdzie moge
    zaskarzyc panstwo polskie, z emi tego nie daje - w koncu mamy rownosc
    obywateli, wiec skoro ma to prezydent to dlaczego nie ja?

    pozdarwiam,
    Cyb