  • Data: 2010-04-07 15:04:58
    Temat: Re: podanie praktyk allegro w watpliwosc
    Od: "Papa5merf" <P...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    Órzytkownik "qwerty" napisał:

    > Tak samo PP, pkp, czy microsoft z korzystania z ich usług/produktów.
    > Tylko, że trzeba się nakombinować, aby nie korzystać.

    po pierwsze to że allegro jest monopolistą w polsce to fako oczywisty i jak
    coś to możesz się dowiedzieć w urzędzie antymonopolowuym, tylko że ja coś
    słyszałem że ten urząd to jest taki ztyko z nazwy a faktycznie jest
    monopolowy:O(

    co do płatności allegro ja jeszcze w życiu takiej płatności jako kupujący
    nie wykonywałem, więc dziwię się skąd u ciebie taki przymus?:O)
    wczoraj coś kupowałem i miałem do wyboru 4ry opcję zapłaty i wybrałem
    oczywiście "zwykły przelew":O)