    From: SzerszeN <s...@t...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: poczta polska...
    Date: Wed, 23 Mar 2005 08:02:52 +0100

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy napisał(a):

    > Pamiętasz lepsze czasy kiedy to do USA paczki i listy szły szybciutko?
    > Teraz za Wielką Wodą są gorsze czasy, różne dziwne procedury których nie ma
    > gdzie indziej, więc daj spokój Poczcie Polskiej a lepiej zapytaj sie czemu 7
    > tygodni trzymali Twoją paczkę w Stanach i to tam u siebie w urzędzie
    > pocztowym oddawczym zrób awanturę.
    > Jestem prawie pewien, że z Polski paczka wyszła terminowo.

    a ja sie z toba nie zgodze, bo malo mnie interesuja procedury
    zagranicznych poczt, ja place naszej poczcie a ona ma umowy z pocztami
    innych krajow, skoro nie jest w stanie nasza poczta wyegzekwowac
    odpowiednich terminow i trzymania sie umow, niech zlikwiduje pewne swoje
    uslugi
    ja rok temu wysylalalem paczke priorytetowa wartosciowa do angli, wiec
    znacznie blizej, paczka szla prawie poltora miesiaca, to ma byc priorytet?

    ciekawe dlaczego firmy kurierskie potrafia dotrzymywac terminow mimo
    roznych obostrzen, a poczta nie

    rozumujac, jak paczka zaginie to tez nie wina poczty, bo byc moze ona
    nie zaginela tylko procedury ja zatrzymaly