  • Data: 2007-06-06 23:08:45
    Temat: Re: poczta a zamykanie ludzi na klucz
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 06.06.2007 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał/a:
    > W odpowiedzi na pismo z środa, 6 czerwca 2007 20:16
    > (autor M&C
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak: <f46tvf$646$1@nemesis.news.tpi.pl>):

    > Jesteś pewna, że płacą za targnie np. 10 paczek po 20kg?

    No i co jeszcze? Dalej zapytasz czy jest pewna, że płacą za 300, 25t
    paczek polanych kwasem i wysmarowanych odchodami lisów syberyjskich czy
    też że płacą mu za pracę ze złamaną nogą? Już Ci odpowiedziano, że było to
    200g, a nawet jeśli było 10x po 20kg to zawarto umowę na dostarczenie tych
    paczek i mnie prawdę mówiąc za specjalnie nie interesuje jakich poczta
    środków ma uzyć aby wypełnić swoje zobowiązania.
    Oj Tristan...

    --
    Marcin