  • Data: 2007-06-08 14:36:24
    Temat: Re: poczta a zamykanie ludzi na klucz
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z piątek, 8 czerwca 2007 00:16
    (autor Marcin Debowski
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <2...@z...router>):

    > Wszystko sprowadza do tego, że porównujesz złych do gorszych, co wcale nie
    > zmienia zaszarganego wizerunku tych pierwszych

    Nawet jeśli, to nadal PP jest najlepszym wyborem. A do tego, że nigdy nie
    doświadczyłem tego co piszesz to wg mnie porównuję bardzo dobrych z bardzo
    złymi. Kurierzy kosztowali mnie kupę kasy i kupę zdrowia i kupę czasu. PP
    nigdy nie sprawiła mi kłopotu. Z mojego punktu siedzenia mogę PP tylko
    wychwalać.

    > Dla mnie np. szczytem patologii są zaginięcia paczek bez podanej wartości.
    > Przyznam, że temat znam głównie z lektury m.in. tej grupy, bo sam jak juz
    > ślę to z podaną wartością, ale przeraża mnie, że jest to praktycznie
    > norma społeczną i to zakorzeniona na takim poziomie, że w ogóle nie
    > podlega jakimś dywagacjom.

    E? Ja nigdy nie deklaruję wartości (za to chyba się płaci?) i nigdy paczka
    mi nie zaginęła.

    > Wiadomo - ktoś (temat zwykle związany z
    > allegro) posłał paczką zwykłą, to miało prawo zaginąć i czego się idiota
    > właściwie spodziewał

    Nigdzie tak nie napisałem. Raz, słownie: raz, zaginęła mi przesyłka, ale był
    to list zwykły, nierejestrowany. A że dało się wymacać że w środku koszulki
    byli, to pewnie zbytnio pokusiłem złodzieja.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: s...@s...net.pl, d...@s...net.pl