  • Data: 2007-06-07 21:26:57
    Temat: Re: poczta a zamykanie ludzi na klucz
    Od: Wrak Tristana <n...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W odpowiedzi na pismo z czwartek, 7 czerwca 2007 22:23
    (autor M&C
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <f49pp5$fdi$1@atlantis.news.tpi.pl>):

    > Ja pisałam o awizach na listy polecone, takie małe, cienkie, chyba do
    > 50g ;-)

    No to nie w tym liście jednak :D

    Jasko> Jesli byla ciezka - wystarczylo zadzwonic zebym zszedl na dol.
    tristan> No chodziło mi o to, że jej ze sobą może nie targał z poczty w
    ogóle...
    marzena> Za to to akurat mu płacą. Nie wnikam czy adekwatnie do wysiłku.

    No więc wnioskowałem, że twierdzisz, że ma ciężkie targać.

    --
    Wrak Tristana
    * Forum WO: http://forum.alrauna.org/

    napisz tu: s...@s...net.pl, d...@s...net.pl