  • Data: 2007-06-07 22:16:02
    Temat: Re: poczta a zamykanie ludzi na klucz
    Od: Marcin Debowski <a...@I...ml1.net> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 07.06.2007 Wrak Tristana <n...@s...pl> napisał/a:
    > Masterlink zgubił moje paczki, musiałem za nimi latać po nocy, wydałem kupę
    > kasy na telefony, przesyłka była w środku uszkodzona, a do tego magazynier
    > odmówił wystawienia faktury za przesyłkę twierdząc, że o fakturę może się
    > ubiegać nadawca, a nie ja i to że ja płacę to mu wisi....
    [..]
    > Poczta jest blisko i nawet jak awizo, to odebrać można w 5 minut spacerkiem.
    > Poczta jest miła i uczynna, przynajmniej u mnie. Nigdy nie miałem powodów do
    > narzekań. Fakt, na głównej poczcie zabrskiej już nie jest tak miło i tak
    > przyjemnie, no ale oni mają taki przerób, że ciężko się dziwić że nie
    > pamiętają człowieka i sprawy z osobna.

    Wszystko sprowadza do tego, że porównujesz złych do gorszych, co wcale nie
    zmienia zaszarganego wizerunku tych pierwszych a co najwyżej dodaje
    bardziej zaszargany tych drugich. Jasne, że nie wszędzie i nie wszyscy z
    pp są be, ale jednak sporo ludzi narzeka i nie są to narzekania na
    mrukliwość panienek w okienkach, a na działania, które w najlepszym
    wypadku sprowadzają się do niewywiązywania z umów, a w sporej części
    ocierają się i odpowiedzialność karną.

    Dla mnie np. szczytem patologii są zaginięcia paczek bez podanej wartości.
    Przyznam, że temat znam głównie z lektury m.in. tej grupy, bo sam jak juz
    ślę to z podaną wartością, ale przeraża mnie, że jest to praktycznie
    norma społeczną i to zakorzeniona na takim poziomie, że w ogóle nie
    podlega jakimś dywagacjom. Wiadomo - ktoś (temat zwykle związany z
    allegro) posłał paczką zwykłą, to miało prawo zaginąć i czego się idiota
    właściwie spodziewał. A dla mnie to krańcowe zwyrodnienie, że mam coś
    dodatkowo zapłacić, aby mi przewoźnik tego nie ukradł. Do tego się na
    dobrą sprawę całość sprowadza.

    --
    Marcin