  • Data: 2007-06-08 13:34:49
    Temat: Re: poczta a zamykanie ludzi na klucz
    Od: mvoicem <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 08 Jun 2007 06:50:09 +0000, jureq napisał(a):

    > Tak - płacą mu za dostarczanie przesyłek zgodnie z zawartą umową o
    > pracę, zapewne także jakimś zakresem obowiązków i regulaminem pracy.
    > Oczywiście tylko do granic wagi przewidzianej w kodeksie pracy lub
    > innych przepisach dotyczących BHP.
    >
    > Dlatego np bardzo mnie wkurzało (przy okazji strajków listonoszy)
    > użalanie się nad biedakami którzy muszą nosić przesyłki bezadresowe. Tak
    > naprawdę dziennikarzy ani nawet samych listonoszy nie powinno obchodzić
    > co oni noszą. Jedyne problemy, to pytania czy są w stanie roznieść te
> [...]

    Z tego co wiem, listonosze mają jakieś drakońskie normy czasowe na
    rozniesienie poczty. Coś około dwudziestu sekund na klatkę w bloku
    kilkupiętrowym. Wobec czego nie dziwię się że robią tak z awizami jak
    robią, aczkolwiek mnie to wkurza strasznie. Tyle że swój gniew kieruję
    głównie do poczty, a nie do listonoszy :) (inna sprawa że poczta ma mój
    gniew głęboko w ....)

    p. m.