  • Data: 2003-04-17 20:00:57
    Temat: Re: pobicie i co dalej
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Krzysztof z Warszawy kw1618 napisał:
    > Obawiam się, że jedyny sposób to założyć sprawę i czekać.
    > A inny sposób to założyć konkurencyjną grupę...

    zastanawiam sie po co gość rozpoczynający wątek szuka problemów? Nie
    łatwiej jest żyć z nimi w zgodzie? Dogadaj sie z tym, który przyszedł,
    postaw mu flaszke dobrej wódki i będziesz mieć spokój. Olej to pobicie,
    bardziej od pojedyńczego wypadku liczy sie bezpieczeństwo tego co masz w
    domu, Twoje, Twojego samochodu, itp. Chyba nie liczysz na to, że jak
    założysz sprawe to człowiek od razu pojdzie siedzieć? A nawet jak
    pójdzie, to że sprawa ucichnie? Będziesz mieć przejebane do końca,
    dopóki sie nie wyprowadzisz. Dlatego wg mnie nie warto walczyć bo w
    pewnych wypadkach sie nie wygra.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl