  • Data: 2003-04-17 20:13:10
    Temat: Re: pobicie i co dalej
    Od: "SzerszeN" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości
    news:b7n163$330$1@news.onet.pl...
    > zastanawiam sie po co gość rozpoczynający wątek szuka problemów? Nie
    > łatwiej jest żyć z nimi w zgodzie? Dogadaj sie z tym, który przyszedł,
    > postaw mu flaszke dobrej wódki i będziesz mieć spokój. Olej to pobicie,
    > bardziej od pojedyńczego wypadku liczy sie bezpieczeństwo tego co masz w
    > domu, Twoje, Twojego samochodu, itp. Chyba nie liczysz na to, że jak
    > założysz sprawe to człowiek od razu pojdzie siedzieć? A nawet jak
    > pójdzie, to że sprawa ucichnie? Będziesz mieć przejebane do końca,
    > dopóki sie nie wyprowadzisz. Dlatego wg mnie nie warto walczyć bo w
> [...]

    przykre to i niestety prawdziwe, legalnymi srodkami w tej sprawie mozna
    sobie jedynie klopotow narobic, co innego gdyby on tam nie mieszkal, ale
    skoro tam mieszka i chce tam mieszkac dalej to takie rozwiazanie nie
    doprowadzi do niczego dobrego, u mnie na osedlu byla podobna sprawa, pobity
    zostal lepek, policja nic nie zrobila, wiec ojcowie dzieciakow zawiazali
    "komitet blokowy" :) chodzili wieczorami w grupach, i stosowali takie same
    srodki, jak dresiarze, kilku dostalo wpierdziel, dostal jden spoza osiedla,
    "konkurencja" :) poniewaz starym nic nie mogli zrobic, dorwali jednego z
    miejscowych prowodyrow, wsadzili go w bagaznik, wywiezli do lasu, wyjeli
    kanistry oblali, gosc mial pelne pory i nawet nie zauwazyl ze to byla woda,
    od tamtej spory jest spokoj,

    tylko ze on jest same a powyzsze srodki nie sa ani legalne, anie nie
    koniecznie musz przyniesz oczekiwany efekt, wiec gosc sam musi podjac
    decyzje