  • Data: 2003-04-17 21:12:56
    Temat: Re: pobicie i co dalej
    Od: scream <s...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik a...@o...pl napisał:
    > Wracając spokojnie do domu, nie wadząc nikomu.

    niektórzy ludzie po alkoholu robią sie bardzo agresywni
    powiedzmy sobie szczerze - mialeś pecha, mogło sie przytrafić każdemu

    > Tak, 300 zł na okulary to drobiazg, można dorzucić pół litra, a nóż po wódce
    > rozrabia mniej jak po piwie (piwo mu szkodzi?, tylko dlaczego codziennie je
    > pije pod blokiem { na to też jest paragraf)

    300 zł na okulary, a potem pomyśl sobie 10000 na nowe wyposażenie
    mieszkania, 3000 na nowe drzwi, 500 miesięcznie na regularne malowanie
    ich, 4000 na nowy lakier do auta (co miesiąc - dwa), no i 300 zł na
    okulary co pare dni

    > a, że dzięki temu na osiedlu rządzi ktoś, (...)
    > czyli dalej wyraźmy zgodę na całkowicie martwe prawo w tym , kraju
    > a co za różnica czy będę się przeprowadzał bo będę się bał bicia, czy będę
    > trochę bardziej się bał bicia?

    Możesz sie buntować i tak dalej, ale zrozum że na pewne sprawy nie ma
    złotego środka. Albo będziesz "z nimi" albo "przeciwko nim". Jak
    będziesz "z nimi", to będzie wszystko ok. Jak "przeciwko nim" to
    bedziesz musial miec bardzo gruby portfel i dobrego lekarza, a także
    łaskawego pracodawce, który będzie tolerowac Twoje częste zwolnienia (z
    powodu pobicia). Wybieraj.

    Wychowałem sie (wychowuje) na blokowisku i wiem jak to działa. Uwierz
    mi, że każdy kiedyś żałuje że chciał z kimśtam walczyć a nie puścił tego
    w niepamięć. I Ty pewnie też będziesz żałował, jeśli cokolwiek zaczniesz
    robić. Może to i przykre, ale nic nie poradzisz
    --
    best regards,
    scream (at)w.pl