    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Fri, 12 Jul 2013 16:57:30 +0200
    From: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>
    Subject: Re: pobicie, czy obrona?

    On Fri, 12 Jul 2013, Andrzej Lawa wrote:

    > Jak nie jest wyraźnie ogrodzona, to musisz przedstawić dowód własności.

    Podstawę poproszę.
    Przypomnę, że "było" i IMO oczywistym jest, że to domniemany
    "wtargiwacz" jest na przegranej pozycji i jak nie chce ryzykować
    naruszenia miru, to musi wiedzieć że żądający nie ma żadnego
    "tutułu".
    Uprawniony niczym nie musi się legitymować, wystarczy że
    nim jest. Włażę na nie swoje (być może nieświadomie), jestem
    zobowiązany przyjąć do wiadomości oświadczenie "uprawnionego"
    i tyle.

    Zupełnie już pomijam tezę o "właścicielu", bo wygląda jakbyś
    chciał wykazać, że można komuś wleźć do mieszkania komunalnego
    i pod "naruszenie miru" się nie podpadnie, w końcu lokator
    właścicielem nie jest :]

    pzdr, Gotfryd