  • Data: 2002-07-03 21:08:50
    Temat: Re: po ilu urlop ?
    Od: "DC" <w...@n...szkola.net> szukaj wiadomości tego autora

    > chodzi o to ze przyjelem sie do pracy w lutym , kiedy proacodawca musi juz
    > mi udzielic urlopu ?

    Po przepracowaniu pol roku (czyli w twoim przypadku ktoregostam sierpnia)
    masz prawo do urlopu (9 lub 10 dni). Pracodawca moze jednak nie podpisac ci
    podania o urlop wtedy kiedy ty bedziesz sobie zyczyl. Musi natomiast dac ci
    urlop tak, abys mogl go wykorzystac najpozniej do konca marca przyszlego
    roku.