  • Data: 2010-08-30 06:39:12
    Temat: Re: po co sprzedawcy zadatek lub zaliczka na mieszkanie?
    Od: spp <s...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2010-08-29 09:42, wromek pisze:

    > ... wg mnie
    > s? bardzo wazne i obie strony musz? byc zmotywowane wewnetrznie a nie
    > wisz?c? nad nimi grozb? kary. ja lubie prostote: akcja-reakcja, brak
    > akcji-brak reakcji ;)

    I dokładnie tak to działa - przy prostych transakcjach kiedy w zasadzie
    bierzesz byle co. Sprawozdawca ma jeden cel - sprzedać, Ty jeden -
    kupić. Sytuacje gdy sprzedawcy zależy na konkretnym kupującym to
    rzadkość, gdy kupującemu na konkretnym mieszkaniu to raczej normalne.
    Zadatek przymusem nie jest ale jak najbardziej spełnia swoją rolę w tym
    drugim przypadku.

    --
    spp