    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Mon, 19 May 2003 09:12:14 +0200
    Sender: Jaroslaw Matejczuk <J...@j...net>
    From: "Jarosław Matejczuk" <j...@j...net>
    Subject: Re: płlatność adwokacka

    Użytkownik "Ryszard" <h...@p...com> napisał w wiadomości
    news:ba9tt4$clt$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Prowadzę sprawę w Sądzie Gospodarczym o należną mi kwotę 207
    > tysięcy złotych.Adwokat w pozwie do Sadu wycenił swoje usługi na
    > 24000 zł.Pobrał od mnie 3000 zł,nastepnie jeszcze 1000 zł.Odbyła sie
    > 1 sprawa w Gdańsku na którą go zawiozłem,opłaciłem hotel +
    > wyżywienie.Przed nastepną sprawą odmówił wyjazdu chyba,że dam
    > nastepne pieniądze,pojechałem sam,teraz jestem w fazie końcowej
    > (04.06.2003) i adwokat to samo odmawia chyba,że dam pieniadze na
    > to azeby on mógl dać zastępstwo na swoich innych sprawach.Czy
    > adwokat postepuje słusznie czy nie,czy ma obowiazek jechać ?
> [...]

    procesujesz sie o spore pieniądze, a czy masz umowę z adwokatem ?
    przeciez takie sprawy reguluje umowa,
    w tym przypadku umowa zlecenia chyba, bo prawnik ma obowiązaek starannego
    działania
    jednak zawsze bazą jest umowa,
    bez niej cwaniak stawia ciebie w sytuacji bez wyjścia, jak to sam widzisz,
    pzdr,
    JArekM