    From: Przemek <p...@g...com>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: płatność kartą
    Date: Fri, 24 Oct 2008 09:46:00 +0200

    > No i nie z ich winy nie jest możliwa ta płatność.
    Skoro możliwa jest płatność tą formą to czemu klient winny straty czasu.
    Wg mnie w regulaminie powinno być napisane jak w takim przypadku
    postępować. (na kożyść klienta a ewentualne straty stacji dochodzić u
    wydawcy sprzętu, itp)

    > Jakie? Wg mnie dokonują zatrzymania obywatelskiego do czasu przybycia
    > policji. Klient towar zabrał, oddać nie chce, zapłacić też nie.

    Klient chce oddać towar ale nie ma takiej możliwości, zapłacić też chce
    ale się nie da. Nie było informacji że nie działa system płatności kartą
    przed wlaniem paliwa.

    A miałem 2 różne karty z 2 różnych banków (płatnicza i kredytówka i nie
    działały) pisało brak połączenia.

    Przemek

    Tristan pisze:
    > W odpowiedzi na pismo z piątek 24 październik 2008 08:48
    > (autor przypadek
    > publikowane na pl.soc.prawo,
    > wasz znak:
    oglegroups.com>):