eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoplanowane postarzanie produktu - czy mozna pozwac producenta? › Re: planowane postarzanie produktu - czy mozna pozwac producenta?
  • Data: 2013-05-31 19:59:30
    Temat: Re: planowane postarzanie produktu - czy mozna pozwac producenta?
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2013-05-31 15:09, Marcin N pisze:
    > Całe to postarzanie Stanisław Lem wymyślił dobre 30 lat temu. Może i 40.
    > Nic nowego. ;)

    Oczywiście że pomysł jest stary jak świat. 100 lat :-)
    Pytanie tylko dlaczego w dobie tak wszechwładnych uregulowań prawnych
    którym podlegamy nawet w sprawie durnych pierdół tak jasny i oczywisty
    proceder jest niezauważany przez rządzących. Do tego dochodzi modny
    ostatnio wątek ekologiczny. I co? I nic.
    Myślę że nie wystarczy tylko powiedzieć "ale to już było".
    Trzeba twardo powiedzieć stanowcze NIE.
    Zwłaszcza że to już nie tylko walka dla idei ale walka o nasze zwykłych
    użytkowników kieszenie.
    Jesteśmy krajem na dorobku i nie stać nas na kupowanie taniego chłamu.
    Panie premierze. Jak żyć? Co Pan na to? ;-)

    Wiem... "Nic nie mogę. To koncerny rządzą światem. Nie mam pomysłu. Po
    co się narażać i popaść w niełaskę sponsorów" :-(