eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoplanowane postarzanie produktu - czy mozna pozwac producenta? › Re: planowane postarzanie produktu - czy mozna pozwac producenta?
  • Data: 2013-06-04 02:56:39
    Temat: Re: planowane postarzanie produktu - czy mozna pozwac producenta?
    Od: "chwilozof" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Krzysztof 45" <"mekar[wytnijto]"@vp.pl> wrote in message
    news:ko60jo$r4l$1@news.vectranet.pl...

    > IMHO to byłby zamach na gospodarkę. Kasa rządzi a nie Twoje dobro.
    > Taki pozew miał by łeb ukręcony w przedbiegach.
    >
    > Wyobrażasz sobie co by było gdyby takie pozwy poszły praktycznie w każdą dziedzinę
    nie tylko elektroniki?

    > Też jest druga strona medalu.
    > Taki poszkodowany któremu pralka serwis wyświetla i który składa pozew przeciwko
    tej firmie, okazuje się że podcina sobie gałąź na
    > której siedzi, bo np. pracuje w firmie motoryzacyjnej przeciwko której tęż złożono
    pozwy o wielomilionowe odszkodowania i takiej
    > firmie grozi upadłość. I co w tedy? Nierealne.
    > To temat dla rządu a nie na zbiorowe pozwy. A rząd na to nie pójdzie, bo w tym
    systemie ma gówno do gadania i dba o własny biznes
    > (czyt. koryto)
    > --
    > Krzysiek
    > www.zmieleni.pl

    Niewielu ludzi zdaje sobie sprawę, że kompanie jak Monsanto handlujące produktami
    spożywczymi
    oraz nasionami,roślinami i ogólnie żywnością trafiającą na nasze pólki potrafi
    zmienić je lekko genetycznie
    i zatwierdzić patent na 'produkt organiczny' który jest żywym organizmem
    biologicznym.
    Idąc dalej taka 'żywność na patencie' potrafi zmieniać cały nasz organizm który de
    fakto można
    uznać jako podpatent zmieniony prawnie przez produkty patentowe.
    Czyli nasze ciało nie należy już do nas tylko do tych od patentu.

    cwf