  • Data: 2005-11-23 10:08:14
    Temat: Re: pisemne obelgi z innego kraju
    Od: "Hesia" <h...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "010" <0...@0...com> napisał w wiadomości news:

    > po tym zdażeniu nie wierzę w skuteczne egzekwowanie prawa przez polskie
    > niedouczone i niedofinansowane organy ścigania w sprawach takich jak moja
    >
    > być może gdyby chodziło o bank i jakieś duże pieniądze - to policja
    > miałaby możliwości techniczne
    >
    > a co do sformułowania "pani X jest zla i zdolna do najgorszych czynow."
    > do chyba tylko z powództwa cywilnego

    smutne, ale jestem w to uwierzyc :(
    jeszcze mi do glowy przychodzi aby powiadomic o tym komisje europejska.
    poniewaz to ona patronuje tej wspolpracy i to ona nas zachecila do
    otwierania sie na kraje, ktore beda kiedys byc moze czlonkami UE.

    swoja droga, o ile kiedys bedzie referendum na temat wejscia Turcji do UE ja
    bede na zdecydowane NIE.

    mam kontakt z 3 Turkami i zaden z nich nie wykazuje cywilizowanych zasad.
    lacznie z tym, ze dla jednego pana jako kobieta nie jestem partnerem do
    rozmowy ;-)
    wiec z czym do ludzi oni?
    gdzie najwazniejsze zasady UE o rownosci i rownouprawnieniu ?!

    --
    Hesia
    [WRO-tka]