  • Data: 2005-11-23 09:20:53
    Temat: Re: pisemne obelgi z innego kraju
    Od: 010 <0...@0...com> szukaj wiadomości tego autora

    Hesia wrote:
    > wspolpracujemy z uczelnia w Turcji. zasady wspolpracy okreslone sa w umowie.
    > ta wspolpraca nie uklada sie jakos pieknie. Turcy sa wiecznie z czegos
    > niezadowoleni aczkolwiek wybiegaja ze swoimi oczekiwaniami poza tresc umowy.
    > wczoraj moj szef dostal oficjalne pismo - skarge na swoich pracownikow -
    > kilku, same kobiety. zarzuty nie dotycza konkretnych zaniedban dot.
    > wspolpracy w oparci o umowe a wrecz sa to obelgi rzucane na pracownikow.
    >
    > doslownie zacytuje tu zdanie dotyczace mnie:
    > pani X jest zla i zdolna do najgorszych czynow.

    w Polsce prawo i organy ścigania działają w specyficzny sposób, ja
    dostałem maila z groźbami (dość wyraźnie i dosadnie sformułowanymi)
    jako, że jestem informatykiem - bez większych problemów udało mi się
    namierzyć nadawcę, dałem policji logi serwera, skontaktowałem się z
    portalami przez które mail przechodził, prokuratura dostała wszystkie
    niezbędne iformacje

    na początek niedouczona pani prokurator umorzyła sprawę, po moim
    odwołaniu i przesłuchaniu mnie jako poszkodowanego sprawę skierowała
    jednak na policję

    po 4 miesiącach dostałem decyzję o umorzeniu, ... z powodu braku
    możliwości technicznych

    po tym zdażeniu nie wierzę w skuteczne egzekwowanie prawa przez polskie
    niedouczone i niedofinansowane organy ścigania w sprawach takich jak moja

    być może gdyby chodziło o bank i jakieś duże pieniądze - to policja
    miałaby możliwości techniczne

    a co do sformułowania "pani X jest zla i zdolna do najgorszych czynow."
    do chyba tylko z powództwa cywilnego