  • Data: 2005-12-29 14:54:10
    Temat: Re: piraty: zmiana "prawa"
    Od: "Jotte" <t...@W...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:dp0rpq$e9j$1@inews.gazeta.pl Przemek R...
    .pl> pisze:

    > jezeli bys z taka pogarda traktowal rozmowcow w realu to o ile by nie
    > byli twoimi sluchaczami, studentami,
    > uczniami ani w zadn inny sposob powiazani z toba (np pracownicy ) na
    > pewno dostalbys w pysk.
    Hmm, miał być EOT, ale odpowiem, niech tam.
    Czy warto polemizować z gówniarskimi gadkami o dawaniu w pysk? Na hołotę po
    prostu wzywa się policję (na którą przecież płacę) albo podaje do sądu (w
    końcu to grupa prawna) i egzekwuje wyrok.

    > I wcale nie musialby to byc osobnik o
    > metalnosci dresa.
    Inni nie używają argumentów "pięściowych".

    > Nie szanujesz ludzi o dmiennych pogladach i innym
    > sposobie wyslawiania sie. A to nie jest madre.
    Widzisz, płytko oceniasz, prawdopodobnie dlatego, że masz niewielkie
    doświadczenie życiowe i - jak już gdzie indziej pisałem - jesteś bardzo
    niedojrzały. Dlatego takie oceny są bez wartości.
    Z drugiej strony fakt - jestem cholerykiem - stąd mam niewyparzoną gębę i
    daję się łatwo sporowokować różnym plonkom czy innemu badziewiu. To wada,
    popracuję nad tym.
    Czego i tobie życzę.

    --
    Jotte